This Page

has been moved to new address

Copic challenge / blog candy!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
One dog,loads of crafts: Copic challenge / blog candy!

Sunday 29 March 2009

Copic challenge / blog candy!


This is what Karen is giving a way over at Crafty Goings On. Can you believe it? All you have to do to join this blog candy is to do a project using a stamp or a download that you have coloured in! This is my entry. I hope you like it!





Materials used:
  • Card blanc
  • Patterned paper, Organic Laurel from Bo Bunny (both sides)
  • Stamp,
  • Distress ink
  • Water colours
  • Cupcake rub-ons, Basic Gray
  • Swarovski Crystals
  • Glitter stick
  • Daler-Rowney Rough Watercolour paper
  • Prima flowers


Labels: , ,

3 Comments:

Blogger Karen said...

What a sweet image! Love her eyes and of course, your bling! :>

29 March 2009 at 21:18  
Blogger Randa said...

Hei :)
Takk for besøk i bloggen min! Legger deg til i blogglista på bloggen min jeg :)

Så flott dette kortet var!!

Som jeg sa på treffet også; Du er utrolig flink! Du har et potensiale jeg ikke har sett maken til! at du bare har scrappet den tiden du har viser det!

Gleder meg til å følge deg videre! Jeg vet det vil komme mange flere flotte kreasjoner fra deg!!

Klem fra Randa :)

1 April 2009 at 13:54  
Blogger Renate said...

Hei Siri
Takk for sist. Kjempekos å bli kjent med deg og du var hyggelig selspa lørdagen på treffet. Håper du koste deg og lærte en hel masse som jeg i alle fall gjorde.
Vakkert kort du har laget.

Er bare Randa av de rundt bordet jeg kjenner som har bløog og jeg ser at hun alt har skrevet i denne.

Ha en flott dag. Klem

1 April 2009 at 17:23  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home